poniedziałek, 1 lipca 2013

Liebster Blog

Wow! Nie wiem co powiedzieć! Dostałam ostatnio wiele nominacji do "Liebster Blog" co mnie kompletnie zaskoczyło! Nominowali mnie:
1. PauLa
2. Elmo ;3
3. Crystal
4. Weronika C. 
5. weronika love

Bardzo Wam dziękuję i żałuję, że nie mogę Was nominować ;c

ZASADY między innymi znajdziecie tu.

No to jedziemy c'nie? Haha :D



1. twój ulubiony przedmiot szkolny? WF
2.Ulubiona piosenka? aktualnie "The Morning After" ~ ROOM94
3.Jesteś jedynaczką czy masz rodzeństwo? brat
4.Ulubione zwierze? kot
5.Ulubiony kolor? fioletowy
6.Miejsce które najbardziej chciałabyś zwiedzić? Londyn
7.Ulubiony gatunek filmowy? komedie romantyczne
8.Ulubiony sport? aerobik grupowy
9.Co najchętniej robisz w wakacje? siedzę przed komputerem
10. Ulubiona gra planszowa? Monopoly
11.Boisz się pająków? Mam arachnofobię. 
~~~~~~~~~~

1. Jakie masz zainteresowania ? Pisanie, taniec, muzyka
2. Czy jesteś szczęśliwa ? Tak, ponieważ spełniłam jedno z moich największych marzeń w sobotę.
3. Jakie jest twoje największe marzenie ? Jedno się spełniło, pozostało mi jeszcze spotkać 1D i Demi.
4. Jakie są twoje plany na wakacje? Nie mam żadnych konkretnych planów.
5. Wygrywasz milion złotych. Co z nimi robisz ? Spełniam swoje marzenia, a resztę oddaje na cele charytatywne 
6. Gdzie chciałabyś wybrać się w podróż ? Londyn
7. Najpiękniejsza chwila twojego życia to... spotkanie ROOM94 w zeszłą sobotę. 
8. Czy masz jakieś swoje odwzorowanie w postaci literackiej ? Raczej nie.
9. Twoja ulubiona książka to... seria Akademia Wampirów
10. Jaki jest twój ulubiony kwiat ? Banalne, ale róża.
11. Co zmieniłabyś w swoim życiu ? Zmieniłabym to, że jestem zbyt leniwa.

~~~~~~~~~~~~

1.Twój ulubiony owoc? Malina2.Jaką porę dnia lubisz? Wieczór
3.Czy jest coś, dla czego warto zmienić życie? Dla mnie nie. Nie warto zmieniać się, dla kogoś innego, np. w celu zaimponowania, ponieważ ludzie powinni cię cenić za bycie sobą, a nie za udawanie.
4.Wolisz koty, czy psy? Koty
5.Jakie jest twoje hobby? Pisanie, taniec i muzyka
6.Ulubiony kolor? Fioletowy
7.Miejsce, którego nie chcesz odwiedzić? Tam gdzie jest wojna, tam mnie nie będzie.
8.Jakie jest twoje największe marzenie? Spotkać 1D i Demi.
9.Jakie cechy miał by twój imiennik?   Lenistwo, odrobina chamstwa i pewność siebie w niektórych sytuacjach.
10.Ulubiony film? Zmierzch, Intruz ... zbyt wiele.
11.Bez czego nie możesz żyć? Telefonu i wi-fi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Co kochasz robić? Pisać, tańczyć, słuchać muzyki
2. Ulubiona piosenka? aktualnie "The Morning After" ~ ROOM94
3. Lubisz chodzić do szkoły? Uzasadnij. Nie, ponieważ nie lubię nauczycieli ( jest kilka wyjątków), prac domowych, sprawdzianów i kucia po nocach.
4. Twoja szczęśliwa liczba? 69 ( IF U KNOW WHAT I MEAN)
5. Owoce czy warzywa? Owoce
6. Ulubiona pora roku? Lato
7. Wieś czy  miasto? Miasto
8. Jakie miejsce chcesz odwiedzić? Londyn
9. Ulubiony napój? Cola, Sprite, Waniliowe i Karmelowe Cafe Latte ze Starbucksa
10. Ulubione zwierzę?  Kot
11. Ulubiony blog? tłumaczenie B.R.O.N.X.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Czy masz rodzeństwo? Brat
2. Czy miałaś kiedyś tak, że chciałaś zatrzymać czas? Tak
3. Czy tęsknisz za dzieciństwem? Tak
4. Czy chciałabyś cofnąć czas i poprawić błędy? Tak
5. Czy płakałaś po zakończeniu szkoły? Tak, ponieważ zżyłam się z niektórymi z trzecich klas (jestem w 2)
6. Czy łatwo się wzruszasz? Zależy
7. Płakałaś przy jakimś filmie? Tak
8. Co wolisz pomarańcze, czy truskawki? Truskawki
9. Czy wstawisz swoje zdjęcie na bloga? Nie wiem.
10. Jak wyglądasz? Mam kręcone włosy, okulary, ogólnie jestem brzydka.
11. Czy pamiętasz ludzi, których poznałaś kilka lat temu np. na koloni  i dalej utrzymujecie kontakt? Nie jeżdżę na kolonie, ale z niektórymi poznanymi osobami tak.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Okej, a teraz nominuję * werble proszę*


~~~~~~~~~~~~~~~
WOW ! To było trudne !!!

A teraz moje pytania do WAS <3

1. Kawa czy herbata?
2. Gdzie chciałabyś/ chciałbyś wyjechać?
3. Masz zamiar kiedyś się przeprowadzić?
4. Dlaczego piszesz bloga?
5. Co cię natchnęło, że stworzyłaś/eś akurat taką historię? / Dlaczego tłumaczysz akurat to opowiadanie?
6. Kto jest twoim idolem?
7. Ulubiona piosenka?
8. Twoje najskrytsze marzenie?
9. Lubisz słodycze?
10. Jaki masz  model telefonu?
11. Jesteś nieśmiała/y czy raczej pewna/y siebie?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`

Dziękuję jeszcze raz. Liebster blog jest za dobrze wykonaną pracę na blogu, dlatego zastanawiam się teraz, dlaczego przyznaliście to mi? Przecież tyle zwlekam z rozdziałami ( ZA CO PRZEPRASZAM OGROMNIE). Nie wiem, kiedy pojawi się następny rozdział. Mam nadzieję, że w lipcu :D

Do zobaczenia xxx
JMS x

P.S. Nie wiem jak naprawić czcionkę i tło w tym poście. Przepraszam.


12 komentarzy:

  1. dzięki za nominację ale nie biorę w tym udziału jednak dziei

    OdpowiedzUsuń
  2. MÓJ NOWY BLOG http://ross-laura-story-of-love.blogspot -ZAJRZYJ ,DAJ KOMA , JUŻ NIEDŁUGO PIERWSZY ROZDZIAŁ ! ZAPRASZAM :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Awards ! Więcej dowiesz się tu: http://ross-laura-story-of-love.blogspot.com - mój blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Liebster Awards - zapraszam do mnie po pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wpis. Kiedy dodasz nowy rozdział ? Uwielbiam twój blog .

    OdpowiedzUsuń
  6. Będziesz jeszcze wystawiać rozdział . Czekam i czekam super blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ona powiedziała :. lubisz mnie?"
    | On powiedział "nie".
    | Myślisz ze jestem ładna? - zapytała.
    | Znowu powiedział "nie".
    | Zapytała wiec jeszcze raz:

    | " Jestem w twoim sercu?"
    | Powiedział "nie".
    | Na koniec się zapytała: "Jakbym odeszła, to byś
    | płakał za mną?" Powiedział, ze "nie".
    | Smutne - pomyślała i odeszła.
    | Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię,
    | kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna,
    | tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu,
    | jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą,
    | tylko umarłbym z tęsknoty."
    | Dziś o północy twoja prawdziwa miłość zauważy, że
    | Cię kocha.
    | Coś ładnego jutro miedzy 13-16 się zdarzy w Twoim
    | życiu, obojętnie gdzie będziesz w domu, przy
    | telefonie albo w szkole.
    | Jeśli zatrzymasz ten łańcuszek, nie podzielisz się
    | tą piękną historią - to nie znajdziesz szczęścia w
    | 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat.
    | Jutro rano ktoś Cię pokocha.
    | Stanie się to równo o 12.00.
    | Będzie to ktoś
    znajomy.
    | Wyzna Ci miłość o 16.00
    |Jeśli ci się nie uda wysłać tego do 20 komentarzy zostaniesz na zawsze sam

    OdpowiedzUsuń
  8. Aha czyli mam rozumieć że nie napiszesz ???

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz znalazłam twojego bloga. Opo jest cudowne. Kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na nexta ♥
    A teraz chamska reklama :)
    ZAPRASZAM : http://rauraihateyouandiloveyousomuch.blogspot.com/
    Przyjaźń , miłość czy nienawiść .. ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog :)
    Chamska reklama: http://follow-your-dreams-raura.blogspot.com Zapraszam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń